She's an angel now.

Jag måste bara ägna ett inlägg åt allt detta näthat. 
 
JAG FATTAR INTE VARFÖR? 
Varför ska man ens lägga sin energi åt att skriva alla dessa "hatkommentarer" eller göra "hatinlägg" eller bara varför hata överhuvudtaget?! Även fast jag kan vara väldigt elak och dömande så skulle jag aldrig kunna tänka mig att skriva en kommentar om hur FUL någon är eller att någon borde TA LIVET AV SIG. För det är ju just precis det som har hänt, att en 13-årig (?!?!) flicka hoppat framför ett tåg nu i helgen har väl ingen missat vid det här laget. Det är fanimig det tragiskaste jag har hört på länge. Att sen polisen säger att det är svårt att hitta dom som har mobbat henne på nätet är väl bara bullshit...? Dom sa nyss på nyheterna att "om man vill vara anonym på nätet så kan man det" men jag har lärt mig precis tvärtom? Om man inte är värsta datarhackernörden som i sånahär CIS filmer så tror jag faktiskt inte att man kan vara anynom. 
 
Så, min dom är: Leta rätt på idioterna som mobbade henne, och få alla barn i Sverige att inse att man inte ska mobba varandra!!!!! Varken på nätet eller i verkligheten. Det är inte okej. Okej?
 
Vila i frid du. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0