Thinking about you makes me smile.

Hej! 
Hade en supertrevlig kväll igår med svensk tapas, köttfondue, godis och en himlans massa drinkar. Kollade också när Maria dansade i Let's Dance, älskade Maria. Idag har vi suttit ute i solen och druckit kaffe, sen tog jag en promenad hem och hittade ett gigantiskt påskägg fyllt med godis + Charlotte Perrellis träningsbok av världens bästa mamma! Nu har jag fixat lite småsaker med designen, men ska göra en lite roligare förändring inom kort som jag sitter och planerar. Tar det bit för bit istället för allt på en gång. Snart måste jag springa ner på ICA och handla någon sorts middag, någon som har ett bra middagstips för en person? Så jävla tråkigt att laga mat till sig själv, men så blir det ju när man är mobbad som mig. Skämt åsido. 
 
Hörs lite senare, blir nog bara hemma ikväll med mitt påskägg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0