We are a secret, can't be exposed.

Hej!! 
Har haft ADHD hela dagen idag, varit överspeedad och allt har bara varit så himla roligt och komiskt. Började iallafall dagen med att fundera över vilka tunnelbana jag skulle ta till skolan, vilket tillslut resulterade i 3 missade bussar innan jag kom till skolan. Väl där hade vi bara en lektion tydligen så jag slutade kvart i tio men stannade och åt lunch innan jag och Linn drog till gymmet. Kommer ha döööööödens träningsvärk imorgon, både från igår och idag. Sen hängde jag lite med en kompis och såå. Åt våfflor till middag också, våffeldagen <33 Sen tog min ADHD slut och jag somnade i matkoma på soffan och sen jag vaknade där har jag varit på dåligt humör och tänkt dåliga tankar, så ska kolla på lite GG för att avleda dom innan jag ska sova igen. Love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0