Whoever said that money can't buy happiness, simply didn't know where to go shopping.

Hej! 
Jag och mamma måste ta världsrekordet i seghet, allt som vi gör går så himla långsamt! Men nu har vi iallafall lagat mat (laaaax) och rensat ur min framtida walk-in. Vi kände att vi borde ta tag i det där projektet nu, annars kommer den inte hinna blir klar tills jag flyttar ut, haha.. Och det hade ju varit värdelöst! Nu ska jag fixa mina naglar och sen borde jag lägga mig eftersom att jag har en tandläkartid imorgon, såhär lagom första dagen på lovet och allt. Men efter det ska jag göra några ärenden på stan så det är väl bra att jag kommer upp i tid. 
 
Blev ju som sagt lite shopping i fredags, köpte bland annat en träningsväska (den får ni bild på vid något annat tillfälle), en tunnare rosa dunjacka från Everest, ungefär världens finaste skor (bilden gör dom inte rättvis!) och sen lite småsaker som svarta tights, hudvårdsprodukter och så kom min nya iphoneladdare på posten. Är sjukt nöjd, det är när man inte ska handla som man hittar allt det bra! Samma sak med det mesta faktiskt - spontant är bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0