Find something to smile about.

Hej!! 
Tog visst någon dag off, sorry. Ska sluta be om ursäkt för varje gång jag inte har bloggat också, börjar bli lite tjatigt. #can'tseeapattern Iallafall! I måndags hängde jag i skolan, sen gick jag och Linn ner på stan för att fixa lite saker, sen blev vi kvar där med varsin McFlurry Magnum Brownie (!! soo good!!!!) och så hängde vi på en bänk i badhusparken i sisådär 5 timmar. Skönt var det och brända blev vi! Sen gick jag på ICA för att köpa chips, godis och cola - i måndags var nämligen mitt "psp" slut och jag fick äta sötsaker igen!!!! FÖRSTA COLAN PÅ EN MÅNAD. Tror ni den var liiiiiite god eller? Samma sak med godiset och chirren. Mmmmmh baby jag ska aldrig mer sluta med detta. 

Idag vaknade jag med världens ont i ryggen, blev jätteledsen för att jag trodde verkligen att det nästan var helt borta nu. Aja, släpade mig iväg till skolan och fick faktiskt ganska mycket gjort. Är till exempel klar med hela NAKNAK kursen, så aldrig mera naturkunskap!!!!! Skönt. Drog till gymmet efter skolan och körde armar, gick bra med ryggen. Sen flyttade jag mitt pickpack från papi till mami och nu är jag här. Hon är ute och pw nu medan jag tog en långdusch och sen ska vi ha chirre&dirremys framför gårdagens avsnitt av Mogge och Ola-Conny. Hoppas ni har haft bra dagar också, jag går bara i skolan imorgon sen är jag ledig fram tills på tisdag. Skönt! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0