Hold your head high, people would kill to see you fall.

Hej! 
Har ni någonsin haft den här känslan att ni är så arga att det gör ont i varenda liten kroppsdel? Så har jag iallafall haft det hela dagen. Men inget kan förstöra mig längre, det är bara skrattretande hur folk beter sig. 
Har iallafall varit i skolan hela dagen, sen en snabbis på gymmet och nu har jag lagat svingod middag. Stekt ris med kräftstjärtar och mango. Mmmh. Ska fixa i ordning mig lite och sen åka till stan för att träffa ma love, sover där ikväll också så uppdateringen blir nog lite klen. Men! Det finns ju mobilblogg, så det kanske blir något sånt. 

Imorgon ska jag på skolan, sen måste jag nog ner på stan och göra lite ärenden innan jag ska på ett möte på kvällen och efter det blir det party. Sjukt taggad. Älskar att festa med min älskade Tova. Hoppas på en bättre dag imorgon med andra ord! Men det blir det nog. Love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0