My home is where your heart is.

Hej! 
Klarade milen!!!! So proud. Sprang hela jävla vägen utan att stanna en enda gång, aldrig hänt förut. Trots att det regnade också! #icaniwill. Resten av skoldagen var ganska seg, sen hängde jag lite med min fina och på kvällen hade vi hockeymys. VÄRLDENS SÄMSTA MATCH av Sverige. Skämdes ett tag faktiskt men det var ju tur att vi vann tillslut. Hade blivit jobbigt annars... 

Idag har jag hängt på skolan, vi har bara haft massa tjejiga lektioner med makeup, brynfärgning, manikyr och på slutet fixade Linn "balfrisyr" på mig. Sen gick vi hem till Ellinor för att fixa lite innan vi gick ner till stan för att kolla på PC's bal. Dom var så fiina allihopa! Efter det drog vi till Pause för lite middag och mys, och nu är jag hemma. Ska väl gå och lägga mig om ett tag, har inget att göra. 

Tänkte visa lite nya inköp! Skorna är bara tooooo die for. Jag älskar dom, men kommer fan aldrig kunna använda dom för att dom är ungefär milshöga och så.. Får öva. Sen fyndade jag lite smycken också. Alltid bra att ha! Var så längesen jag shoppade så kände att det var dags för lite nytt. Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0