We were born to be free.

Hej guys! 
Har ni en bra helg? Min har varit jättebra, och den är ju inte riktigt slut än. I fredags var jag som sagt på skolan, sen drog jag till gymmet och körde ben (har fortfarande träningsvärk..), efter det drog jag hem för att duscha och byta om sen åkte jag till stan igen för afterwork och middag med papi, Yvonne och Sandra. Sen tog vi bussen hem för att kolla på hockeyn som gick sämst, drack lite och spelade spel. Vid elva åkte jag och Sandra in på stan sen blev det utgång med bästa Tova. Igår chillade jag ungefär hela dagen och bara myste på. Imorse tog jag längsta sovmorgonen på länge och sen gjorde jag brunch till papi och Yvonne, proteinpanncakes. Så gott. Nu ska jag sätta på mig lite kläder och powerwalka in till stan för att möta upp Tova och Ada för fika och solning. Låter braaa. Hoppas ni har det bra också. Love ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0