Everything has beauty.

Hej! 
Förlåååååååååååååt att det har ekat tomt här. Kan faktiskt inte förklara varför. Har väl helt enkelt inte haft tid, har fullt upp med att försöka få till ett fungerade vardagsliv, försöker komma på vad det är jag ska prioritera och vad som kanske måste offras. Såna saker. Låter som värsta depplivet men det är det inte, har haft mycket roligt också! Spelat hockeygolf, dansat till bra låtar, myst med den bästa, skrattat med vänner och så vidare. Så så dåligt har jag inte haft det! 

Just nu håller jag på att försöka komma på saker till min essä och plugga engelska glosor tills imorgon. Snart är det middag och sen hoppas jag på lite mys med älsklingen innan den här jobbhelgen kickar igång. Men jag loovar att jag försöker bättra mig, tänker på er varje dag♥ Ville bara visa upp senaste tillskotten i sminkboxen, primern är en klassiker som jag verkligen rekommenderar, världsbäst är den! Sen köpte jag en CC foundation från Makeupstore igår eftersom att min sommarfoundation var slut, har hört jättemycket bra om den så det ska bli roligt att prova. Återkommer senare om hur jag tyckte att den var och så vidare, puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0