I will study and I will win!

Godkväll, eller snarare natt! 
Någon vaken? Ja såklart, det är ju fredag. Dagen då alla över 18 moralist sätt borde befinna sig på krogen, och det är det säkert många som gör denna fredagkväll, men inte jag. För jag har kollat på Idol, röstat på Matilda och ätit chips. När det var klart så tog jag mitt pickpack in till mitt nya favoritrum i lägenheten och har sedan dess, alltså sen cirka 22.00, skrivit en essä! Den ska vara inne på måndag och nu är jag äntligen klar! Känner mig ungefär som rubriken ovan efter den här pluggningen. Men det är ju en bra känsla så! 

Vad har hänt sedan sist jag skrev? Jag har gått i skolan, tränat, umgåtts med Alex och idag var han, jag och mamma på stan. Fikade och kollade på international street market, en stor matmarknad mitt på torget! Nu har hon åkt till Åre och Alex spelar ikväll, så därför passade jag på med en riktig mys/pluggkväll i min ensamhet. Perfekt. Nu när jag är klar ska jag väl gå och lägga mig i rimlig tid för att inte sova bort hela morgondagen. Då blir det nämligen pappamys, hockey och massa pussar av min prins hoppas jag. Jajamen, blir nog en bra dag imorgon också. Skönt med en ledig helg! Puss på er ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0