You make my heart smile.

Hej igen! 
Senaste veckan har gått förvånandsvärt fort, i torsdags var vi på Storhognas spa och gjorde behandlingar, badade och bastade. Riktigt mysigt! Igår var jag på riskettan och på kvällen var det b-dayparty för Ingrid och Lisa, grattis igen! Annars har jag väl mest varit i skolan, tränat och umgåtts med min älskling. Så som det ska vara typ. 

Idag har varit en ganska seg dag, men jag och Alx var iallafall iväg och tränade och det är nog det mest effektiva jag har gjort idag, haha! Han spelar ikväll så jag kör på lördagsmys solo, med chirre, dirre, lördagsgodis och hela det där köret. Myspys! Nu kollar jag på någon film som går på fyran, spelar lite padda och så. Är trött men orkar inte gå och lägga mig än.. 

Hittade några gamla cambilder från förra hösten tror jag..? Vad har hänt sen dess? Så där snygg vill jag också vara ju :( #gettingolder. Nejdå, men man ser fan skillnad! Måste nog ta tag i hudvården och kanske smörja in sig med lite bus nu när solen inte tar längre. Puss på er ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Du är minst lika snygg nu, älskling

Svar: Tack bebi!
Charlie None

2013-09-29 @ 11:20:52
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0